Inloggen is net zo eenvoudig als op de oude site. Zorg ervoor dat u op de website komt met http://www.golfclubveldzijde.nl en niet met httpS:// www.golfclub… zoals op de oude site.Pas indien nodig uw snelkoppeling aan. Als u op de site bent ziet u rechtsboven “leden login” staan, klik hierop.
Vervolgens krijgt u een aanmeldscherm, vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
U krijgt dan de mededeling “U bent succesvol aangelogd!” scroll vervolgens op deze pagina met uw muis naar beneden en kies bijvoorbeeld “Wedstrijden leden” en klik hierop.
Je krijgt nu de wedstrijden te zien zoals je gewend bent.
Soms kan het gebeuren dat het toch nog niet helemaal werkt zoals het hoort. U krijgt dan i.p.v. bijvoorbeeld de wedstrijden een blanco pagina te zien. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Doordat uw computer oude data nog heeft opgeslagen van de oude website herkent E-Golf4U waar de wedstrijden e.d. in worden bijgehouden niet de nieuwe site. Daarom moet alles even opgeschoond worden op uw eigen computer. Dus de cookies en webgeschiedenis moet verwijderd worden. (zie punt 2, 3 en/of 4)
1. Gebruikt u Windows Internet Explorer en verschijnt er onder in beeld een balkje met de mededeling “Er wordt alleen veilige inhoud weergegeven”
Klik dan op de knop in deze balk “Alle inhoud weergeven”.
U kunt deze melding uitschakelen door naar het menu “Extra” van uw browser te gaan (boven aan de pagina) en “Internet opties” te kiezen. Vervolgens kiest u het tabblad “Beveiliging” en de knop “Aangepast niveau” Hier scrollt u naar beneden naar de optie “Gemengde Inhoud weergeven” en klik hier “Inschakelen” aan. Sluit vervolgens af met “OK” Klik hier voor de instructies.
2. Verschijnt deze balk niet en verschijnt er toch een blanco pagina in Internet Explorer, dan dient u de Browsergeschiedenis te verwijderen en JAVA APPLET IN SCRIPT UITVOEREN in te schakelen. Klik hier voor Internet Explorer instructies.
3. Verschijnt er in Google Chrome een blanco pagina nadat u heeft ingelogd, dan dient u in uw Chrome Internet Browser onder instellingen de browsergeschiedenis te verwijderen. Klik hier voor Google Chrome instructies.
4. Verwijderen van Cookies en browsergeschiedenis in Firefox. Klik hier voor Firefox instructies.
5. Het kan ook zijn dat u een oudere versie internet browser op uw computer heeft. Deze dient u dan te up-daten naar een nieuwe versie.
Download de nieuwste versie van Internet Explorer: Update
Voor Firefox: Update
Of voor Chrome: Update
Lukt het dan nog niet, stuur dan een mail naar webmaster@golfclubveldzijde.nl vermeld in deze mail even het type webbrowser dat u gebruikt (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, etc)